Kielce v.0.8

Kultura

  spektakle, przedstawienia  

Intercepted, Stalking Paradise

 Kultura Intercepted, Stalking Paradise

InfoINTERCEPTED/PRZECHWYCONE

Choreografia: Wojciech Mochniej

Asystent choreografa: Odessa Johnston

Muzyka: Wojciech Frycz

Projekty kostiumów: Kinga Naszkiewicz

Scenografia: Maciej Miernik

Reżyseria światła: Grzegorz Pańtak

Przedstawienie będzie poruszało temat spełnienia, samorealizacji, drogi do celu jakim są nasze marzenia, idee, pasje.

Jak zachować indywidualność i swoje potrzeby na ścieżce do spełnienia wobec przeciwności losu, presji, oczekiwań, relacji, sytuacji, historii, zbiegów okoliczności, które PRZECHWYTUJĄ nas w drodze do CELU kierując na inne tory.

Twórca choreografii stawia pytania: czy Ty jesteś w stanie wytrwać w dążeniu do marzeń i pasji? Czy mimo przeciwności losu wracasz na swoją indywidualną trasę czy też dajesz się przechwycić?

Pierwszą inspiracją choreografa był hokej, najszybsza gra zespołowa i jej nieprzewidywalność po przechwyceniu krążka - spektakl zostanie zbudowany w oparciu o idee i marzenia samych tancerzy przez co będzie autentyczny, organiczny w komunikacji.
Obrazami choreograficznymi przedstawiona będzie determinacja postaci, które mają poczucie własnej wartości i nie dają się przechwycić, ale także siła masy, mainstreamu, która wciąga słabsze, niezdecydowane jednostki. Kompozycja choreograficzna pozwoli zaprezentować koloryt i dualność osobowości człowieka.
Pokaże proces wchodzenia w relacje w tłumie z uważnością by nie utracić siebie, swoich celów, marzeń, idei i pasji - choć trudno, warto wytrwać!
Dla zrównoważenia emocji spektakl będzie zawierał także element humorystyczny, który powstanie w oparciu o zadania improwizacji.


„Stalking Paradise”, to spektakl pod kierunkiem norwesko-estońskiego duetu choreografów Roosna i Flak, w którym tancerze Lubelskiego Teatru Tańca oraz Pracowni Fizycznej z Łodzi wspólnie poszukują odpowiedzi na pytania o wiarę. W co wierzymy? Dlaczego wierzymy w to, co robimy? Dlaczego tak trudno jest pogodzić ze sobą różne przekonania?

Rozmaite elementy wiary poddane są analizie w spektaklu, zarówno poprzez ruch, jak i dźwięk oraz tekst: dogmatyzm, płynność, zmiana, stabilność, adaptacja. Na jakiej podstawie podejmujemy nasze decyzje? Podejmujemy działania aby wypełnić społeczne oczekiwania czy
raczej kierując się przede wszystkim własnymi przekonaniami? Jak rozpoznajemy różnicę pomiędzy tymi dwiema opcjami – czy w ogóle istnieje między nimi jakaś istotna różnica?


koncepcja i choreografia
Külli Roosna, Kenneth Flak

taniec
Beata Mysiak, Anna Żak , Ryszard Kalinowski, Wojciech Kaproń/ Lubelski Teatr Tańca, Aleksandra Łaba, Wojciech Łaba/ Pracownia Fizyczna

muzyka i wideo
Kenneth Flak

światło
Grzegorz Polak

realizacja dźwiękowa
Dariusz Kociński

czas trwania
60 min

produkcja
Centrum Kultury w Lublinie, Instytut Muzyki i Tańca
Spektakl „Stalking Paradise” zostal zrealizowany we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca w ramach programu Zamówienia choreografczne 2014

Rezerwacja biletów 41 367 67 12
www.kttt.pl



Linkhttp://www.ktt.pl/onas/

Error connecting to mysql